Sprog:
  • Dansk fabrik
  • Prisgaranti
  • Hurtig levering
  • 4,8 på Trustpilot
Din indkøbskurv er tom

Leveringsbetingelser

1. Forsendelse og levering

Bestillinger betalt med kreditkort eller EAN, bliver afsendt hurtigst muligt. Bestillinger betalt via bankoverførsel, bliver ekspederet hurtigst muligt efter vi har modtaget betalingen.
Leveringstid: Bestillingen afsendes normalt inden for 3-5 arbejdsdage efter ekspeditionen. Er varen på fjernlager afsendes en e-mail, der oplyser et ca. tidspunkt. hvornår det bestilte kan afsendes/afhentes.
Bestillingerne sendes med DHL. Levering sker til gadeniveau. Mange af vores varer er på grund af størrelsen såkaldt volumengods. Dvs. at det bliver leveret på paller. Det er vigtigt at fragtmanden kan komme fra lastbilen til afleveringspunktet, med en El-hund (elektrisk palleløfter) der vejer 300 kg. Det er derfor vigtigt at kunden selv har mulighed for at aflæsse godset, hvis det er lang- eller tungt gods. Det kan en el-hund ikke løfte. Ydermere, skal underlaget fra lastbilen til afleveringspunktet være stabilt og fast underlag, der kan tåle at blive kørt på. Er du i tvivl om hvorvidt underlaget kan køres på, skal du ringe til os, og aftale et alternativt leveringspunkt. 

2. Modtagelse

Ved modtagelse af varen, SKAL DU KONTROLLERE dem for synlige skader. Hvis emballagen er beskadiget, kan du modtage varen med forbehold, som noteres på fragtbrevet, eller du kan nægte modtagelse.
Hvis du modtager med forbehold beder vi dig tage fotos af skaderne på emballagen - Disse fotos kan senere bruges som bevis på transportskade over for transportøren. Oplever du skade på varens emballage skal du straks kontakte vores kundeservice på Tlf. 4494 1000 eller på info@erfainventar.dk

Hvis vareren er beskadiget selvom emballagen er intakt, skal du også straks kontakte vores kundeservice.

VIGTIGT - Hvis ingen hjemme

Hvis der ikke er nogen hjemme ved levering, vil der blive lagt en seddel, der oplyser hvor man kan afhente sin bestilling. 
Alternativt er det muligt, mod tillæg at få en ekstra udkørsel.

Du kan give tilladelse til at fragtmanden stiller varene i din carport eller lign. Du skal blot være opmærksom på, at hverken Erfa Inventar eller DHL kan påtage sig ansvaret for varerne - hverken hvis de bliver stjålet, eller hvis der er transportskader - når der ikke er kvitteret for modtagelsen.

Hvis du ønsker at varene leveres uden kvittering på din bopæl, skal du blot skrive det i en mail - og sende den til info@erfainventar.dk - husk at påføre ordrenummer.

3. Pakning

Pakning: Vores reolsystemer er fremstillet af stål. Derfor vejer de også lidt. Af hensyn til sikkerheden under transporten, er de, i de fleste tilfælde, fastgjort til pallen med stålbånd. Du skal derfor bruge en knibtang, til at frigøre varen fra pallen.  
Ved afsendelse af pakken modtager du et Track and Trace nummer enten via. mail eller SMS. Det er derfor vigtigt at du opgiver et mobilnummer eller en mail. Når du modtager varerne skal du gennemgå varen for transportskader, inden du kvitterer for modtagelsen. Er varen transportskadet kan du enten nægte modtagelsen, eller kvittere med forbehold for skaderne. Er varen skadet er det en god ide, at tage nogle billeder som dokumentation.

 Ønsker du at købe et meget stort parti varer, der svarer til transporten i en halv eller hel lastbil, har vi mulighed for at indhente et tilbud på dette.

4. Fragt til Bornholm

Fragtprisen er beregnet til fastland og brofaste øer.
Ved levering til bornholm og ikke brofaste øer vil der tillægges yderligere fragtomkostninger. Vi fremsender særskilt faktura på ekstraomkostningen til godkendelse inden afsendelse.
Skal du have leveret til bornholm eller en ikke brofast ø, beder vi dig om at kontakte os på Tlf. 4494 1000 eller mail: info@erfainventar.dk

5. Kontakt

Ved yderligere spørgsmål angående fragt og levering, evt. forsinkede leveringer, bedes henvendes til:

Erfa Inventar A/S

Metalbuen 28

2750 Ballerup

Tlf. (+45) 44 94 10 00

info@erfainventar.dk